Strony

poniedziałek, 24 lutego 2014

Spring ?



„Gdzie kwitnie kwiat - musi być wiosna, 
a gdzie jest wiosna - wszystko wkrótce rozkwitnie. "
Friedrich Rückert 

Nie wiem jak u Was ale u mnie jest już wiosna ! 

Do kalendarzowej wiosny co prawda jeszcze daleko , ale przyroda jakaś taka niecierpliwa . 
Z wczorajszego spaceru przyniosłam dowód na to że wiosna już zaczęła swoje rządy na dobre . 



Kupiłam  ptaszki porcelanowe (Gisela Graham) , razem z kwitnącymi gałązkami ,
 stworzyły w domu cudowny wiosenny nastrój .

„ Ile to się trzeba naćwierkać , żeby przyszła wiosna "


Miłość czuć w powietrzu :)






Ach ta pani Wiosna jest jak dobra wróżka , 
sprawia że wszystko jest piękniejsze i przyjemniejsze ,
że chce się żyć , pełną piersią  :) 

Ja na wiosnę bardziej skłaniam się do robienia planów i postanowień niż na 
Nowy Rok . Chociaż nie , co tam plany ,  na wiosnę chce działać , nie planować.
  Zawsze wiosną mam ochotę aby coś w swoim życiu zmienić . 
No może nie zmienić ... lepsze słowo będzie , ulepszyć , udoskonalić , sprawić aby było piękniej . 

A wy kochani też już odczuwacie wiosenny przypływ energii ? 
Jak nie , to mnóstwa pozytywnej energii na nowy tydzień Wam życzę !

Cat-arzyna



43 komentarze:

  1. Natłok zajęć nie do końca pozwala mi na szukanie symptomów wiosny, coś mi się wydaje,że zauważę ją dopiero wtedy, gdy na dobre już wybuchnie ... ;) Śliczna aranżacja :D Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już chyba wybuchła , oby nie zapeszyć , bo i śnieg w kwietniu też tu bywał , ale jak na razie w ogródku kwitną już krokusy i żonkile. Dziękuję i miłego niezbyt pracowitego tygodnia życzę :)

      Usuń
  2. ale piękny wiosenny pościk :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi jak wiosennie się zrobiło:) cudne te ptaszki:)
    nabrałam ochoty na grę w scrabble. Może dziś wieczorem?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna w pełni, to u Ciebie czuć w każdym słowie, a zdjęcia to już istna kwintesencja wiosennej aury! Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna jest piękna u Ciebie ...urocze ptaszki i wspaniałe aranżacje :)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tez wiosna,ale Twoja zdecydowanie przewyzsza uroda ta moja!!!ptaszki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o wiosnę to u mnie też pięknie! Od kilku dni cudowne słońce i ciepło...ptaszorki szaleją a na okolicznych łąkach żurawie łączą się pary :))

    Piękna wiosenna kompozycja i cudne zdjęcia Kasiu :)

    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też już jest i niech tak zostanie!!!:)pozdraiwam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful photos as usual, such delicate blooms, Spring is really in the air! Happy week! Sharonx

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie, wiosnennie, u mnie bylo wiosennie przez weekend, ale od dzisiaj zronu zimno I deszcz ze sneigiem I snieg ma padac:) Mam nadzieje, ze to juz ostatnie podrygi tej zimy, ja mimo wszystko czuje wiosne w powietrzu:) Pozdrawiam I zycze milego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A i u mnie ptaszki od jakiegoś czasu ćwierkają o wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie jeszcze nie widziałam kwitnących gałązek. Chyba muszę na większy spacerek się wybrać.
    Piękne ptaszynki. Faktycznie wiosna u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne widoki musiały być na tym spacerku ;)
    Ptaszki uwiły już gniazdko i jak dobrze im z nutami u Ciebie.
    Och ulepszamy i to na całego WIOSNĄ hihi
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się :-) zdecydowanie czuć już wiosnę :-) piękne ptaszyny do Ciebie przyfrunęły ;-) zapraszam do mnie na candy ;-) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne ptaszki. U mnie też już wiosna wg mnie najlepsza pora roku
    Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas ciepło i wiosennie,ale jak dotąd tylko bazie i przebiśniegi:))piękny nastrój wiosenny:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas jeszcze trochę do wiosny , ale u Ciebie już ją widać .... cudnie !!!
    Tygodnia pełnego słońca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie i wiosennie u Ciebie. A u mnie wieczorem zrobiło się zimno i raczej tak bardziej zimowo niż wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia...te ptasiorki taki wiosenny nastroj wprowadzają....mnie jakos brakuje energii.....pozdrowionka przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  20. So beautiful spring photos!!! Have a nice week !xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Słonko zaczyna u mnie przygrzewać, ptaki rano ćwierkają jak oszalałe, Pani wiosna nadchodzi raźnym krokiem.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas tez wiosennie!! )))
    Ale masz racje..musze uciac galaz gruszy...!!!! Tez chce wiosne w domu)))

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne zdjęcia. uwielbiam ptaszkowe motywy

    OdpowiedzUsuń
  24. piekna wiosna u Ciebie :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi Dear,
    so lovely, you brought the spring in your house and in our home!
    Sunny days an all the best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  26. Pretty little birds,perfect spring vignette Catarzyna!!As talented AS always :)
    I am so glad that the real birds are back here for spring,and sings around the house :)
    Tovehugs :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, piękna aranżacja ! Możesz napisać z jakich gałązek zrobiłaś gniazdo dla ptaszków? Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gniazdko jest zrobione z „hiszpańskiej trawy” . Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  28. A wiesz, ze i mnie wiosna nastraja początkowo sentymentalnie, zawsze wtedy jest takie buum, to i tamto chcę zmienić, to musze zrobic, to zobaczyć, tam pojechać.... tak jakbym obudziła się z zimowego letargu, choć zimę tez lubię na swój sposób ....

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak, wiosenne przebudzenie działa na mnie bardzo pozytywnie, energia rozpiera, w głowie pełno pomysłów...po prostu chce się żyć! A gniazdko przepiękne uwiłaś ptaszkom..bardzo wiosennie się u ciebie zrobiło..
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam koszmarny katar i nic nie czuję, ale jak mówisz, ze już, to pewnie tak jest:)) U Ciebie przeslicznie, a ptaszorki cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na wiosnę z utesknieniem. Powoli się budzi. W moim ogrodzie zakwitły przebiśniegi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście,że wraz z promieniami słonecznymi wstępuje w nas nowa energia! Oby słonko pozostało już z nami.Ptaszorki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasiu, Twój blog jest przepiękny. Ja też mam bloga gdzie chce pokazać swoje prace. Zapraszam Cię na mojego bloga. znajdziesz mnie pod nazwą mazurskiepasje.blogspot.com. Milo mi będzie jak pozostawisz komentarz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Napatrzyłam się na ceramiczne ptaszki i czuję, że muszę kupić przynajmniej jednego....piękne zdjęcia. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne fotki. Te malenkie ptaszki sa takie slodkie:) Pozdrowienia sle ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zawsze z przyjemnością tu wpadam i ogladam przepiękne wiosenne, naturalne dekoracje zrobione z wielką pomysłowością - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń