Strony

środa, 13 lutego 2013

*♥*♥*

Jutro Walentynki ! 
Nie obchodzimy tego dnia jakoś wyjątkowo szczególnie , 
ale zawsze w jakiś delikatny sposób ten dzień jest u nas zaznaczony . 
Czasem jest to dobry obiad ,
 ale co ja piszę , przecież u nas zawsze jest dobry obiad !
Raczej chciałam powiedzieć że stół do obiadu jest ładnie nakryty :) 
Kwiaty , serduszka , świece , wino , itp .

W tym roku żeby Święto Zakochanych podkreślić , zrobiłam serduszko z mchu .  



 Odrobinkę mchu pozostało mi po zrobieniu wianka ,
 więc wykorzystam te resztki i powstało nieduże serduszko ,
 które jutro , miedzy innymi , będzie dekoracją stołu .






Dyzio zakochał się w zapachu hiacyntów :)


Dla tych co obchodzą Dzień Św Walentego , 
jak i dla tych co nie obchodzą tego dnia ,
przesyłam

Moc Serdeczności !
*♥*♥*


69 komentarzy:

  1. Urocze mchowe serducho ;) Czy to lusterko tuz obok na pierwszym zdjęciu? Bo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to lusterko , będzie ładnie odbijało jutro blask świec :)
      Dziękuję Ewelinko i miłego świętowania :)

      Usuń
  2. śliczne :)
    Walentynki obchodze tak samo jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to smacznego i wyjątkowo miłego Dnia Zakochanych :)))

      Usuń
  3. Piękne serce Kasiu
    Taki mech kupujesz czy zbierasz ? Może też bym coś wymodziła z takiego pięknego mchu :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam , bo tu gdzie mieszkam niestety w lasach brak mchu i lasów też niewiele :(
      Dziękuję i również pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  4. The hearts are just beautiful. Gorgeous photos.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne !!!
    A ten kolor mchu ... wyjątkowy ...i całość taka delikatna, subtelna wyszła ... romantycznie :)
    Wszystkiego dobrego dla Was Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne serduch, Dyzio wie co dobre. Samych szczęśliwych chwil dla waszego domku

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet jak się nie obchodzi tego dnia, to i tak w powietrzu czuć, że jest on inny niż wszystkie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak ?! Trzeba umieć się cieszyć :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Cudnie! Serce z mchu boskie:) Wszytko pięknie się komponuje jestem zachwycona:)
    buziaki i miłego Walentego:)
    Dużooo miłości

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie, hiacynty na serduchu po prostu mnie urzekły :))
    Pozdrawiam
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  10. NO ja nie wiem Katarzyno skąd ty te pomysły czerpiesz?? jakim cudem ty tak umiesz?? zawsze tak pięknie i nigdy tak sobie!! No Katarzyno Katarzyno, zdecydowanie najpiękniejsze ozdoby walentynkowe jaki widziałam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok , powiedzmy że wierzę ;)
      Dziękuję kochana Iwonko ♥

      Usuń
  11. Pomyślałam sobie, że jak Ty nakryjesz stół, to już obiad niepotrzebny jest, bo się wszyscy biesiadnicy urodą zastawy sycą:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak ?! No to obiadu jutro nie będzie ;) A jakby co... to przez Snow :)))

      Usuń
    2. Snow ma rację. Hihi jutro może nie trzeba będzie gotować:))

      Usuń
  12. Ale piękne!!! I tak wiosennie się zrobiło. Cudeńka!
    Przy okazji zapraszamy serdecznie na nasze słodkie Candy
    http://mamypasje.blogspot.com/2013/02/ogaszamy-candy.html
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A jeśli chodzi o Candy to nie spełniam jednego warunku , mieszkam poza Polska

      Usuń
  13. Uściski serdecznie :) A jeśli jesteś Katarzyną lutową, to wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem lutową ... DZIĘKI WIELKIE za życzenia :)))
      Ściskam mocno :)

      Usuń
    2. Huraaaa! Nareszcie ktoś oprócz mnie luty w imienniku swym ma :) Uf, jak dobrze, bo już czułam się totalnie osamotniona. :) Uściski serdeczne jeszcze raz. Wypiję łyk naleweczki za zdrowie Twe. :)

      Usuń
  14. Pieknie u Ciebie -No i moje ulubione hiacynty !
    Pozdrawiam i zycze pieknych Walentynek!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super:)

    Ja obchodzę Walentynki w zależności od nastroju ;-) raz tak, a raz nie, a raz tak pół na pół. Właśnie jakiś obiad, a raczej kolacja, wino, świece... ale na luzie...

    Tym razem kupiłam białe tulipany...

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe tulipany są śliczne :)
      Renatko to takich na luzie ale bardzo sercowych Walentynek Ci życzę♥

      Usuń
  16. Wszystkiego naj,naj naj z okazji imienin (ja też jestem lutowa Kaś )Pięknych romantycznych Walentynek,ale co ja piszę !z pewnością takie będą ,przy takich cudnych dekoracjach nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i mamy dwa dni świąt jedno tylko dla nas a drugie pól na pól z naszą polówko :)
    Wszystkiego naj x 2 ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Moc pomyslności z okazji imienin Cat-i!!!Mech to jednak świetny materiał ...Buziolki-aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :)
      Tak mech to świetny materiał
      Buziaki :)

      Usuń
  19. Kasiu spelnienia marzen z okazji imieninek, wianek bardzo mi sie podoba, a moglabys mi napisac co Ty za mech masz, ze jest on taki bialy????to jakis morski jest czy co????bo moj po suszeniu wciaz jest zielony :) Pozdrawiam i sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem , może on i morski , bo nie schnie , cały czas jest sprężysty , ale i ze zwykłego leśnego mchu też przecież będzie ok :)
      Dzięki , pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  20. Ja też przygotowałam serduszka jutro je pokażę.to moje pierwsze serduszka tak zrobione. Zobaczymy co powiedzą obdarowani. A Twój stół będzie piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszka w prezencie zawsze są super , na pewno będą zachwyceni ci których obdarujesz :)
      Dziękuję i miłego Walentego :)

      Usuń
  21. A ja obdaruję czymś ukochanego, bo jestem z tych którzy zawsze muszą dać jakiś drobiazg jako wyraz uczuć:) ps.słyszłam że hiacynty są trujące dla kotów, nie wiem czy to prawda ale ja na wszelki wypadek trzymam hiacynta z dala od mojego Mruczka... lepiej uważać! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też o tym słyszałam . Dyzio tylko powąchał i odszedł .
      Ja też na wszelki wypadek uważam a na noc zamykam hiacynty w niedostępnym miejscu dla kota .
      Dziękuję za troskę i ostrzeżenie :)))
      Miłego Dnia Zakochanych ♥

      Usuń
  22. Na pewno będzie wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :)
      I Tobie życzę jutrzejszego wyjątkowego , miłego dnia :)))

      Usuń
  23. Przecudne serduszko, przeurocza kompozycja i do tego piękne hiacynty - miło popatrzeć (i może coś też zrobić?)

    OdpowiedzUsuń
  24. I wzajemnie Kasiu :))) Serducho śliczne zrobiłaś i bardzo mi się podoba ale wybacz...Twój Dyzio przebił wszystko :))))))
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Szalenie podoba mi się to mchowe serce w kwiatach, a tam zza niego wyziera lusterko w kształcie serca - cudny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne dekoracja i tobie wszystkiego co najlepsze w ten piekny dzień ,,

    OdpowiedzUsuń
  27. Już tak nie kuś tym obiadkiem bo będziesz miała więcej gości ;) Wianek z mchu? To już chyba wyższa szkoła jazdy... Dzban z czerwonymi scenkami jest piękny :) Miłego dnia!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  28. Wianuszek z mchu jest śliczny. Ja mam taki z lawendy ale stary już i wypadałoby zrobić nowy w tym roku. I to lustereczko serduszkowe jest piękne. Ja dopiero dzisiaj zauważyłam, że moje różowe hiacynty już kwitną:) Piękny zapach, nie dziwię się Dyziowi:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne serducho
    miłych walentynek

    OdpowiedzUsuń
  30. Dyzio urokliwy, a serduszko sliczne

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne te serducha :) , serdeczności również przesyłam :)
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne serducha!a Dyzio przeslodki :o)
    Calusnych i smacznych walentynek zycze!
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne Twoje wianeczki, takie zamglone.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ słodko, uroczo i wiosennie u Ciebie :)
    Dużo miłości każdego dnia :)

    Buziaki ślę i zapraszam do siebie. Jeśli lubisz ptaszęta i znajdziech chwilkę czasu, to będzie mi niezwykle miło jeśli weźmiesz udział w konkursie :)

    http://sioodemka.blogspot.com/2013/02/wiosenne-candy-moze-bardziej-konkurs.html

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  35. Zmysłowo ,pastelowo i delikatnie:))
    Uroczo, jak zwykle:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kolory!!!!! Kocham takie!!!!
    A Dyzio - on po prostu zna się na rzeczy:)))
    Kochana Kasiu wszystkiego dobrego na Walentynki!!!!
    I dziękuję za ciepłe słowa.
    Buźka!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  37. Hiacynty uwielbiam. A u Ciebie jak zwykle zmysłowo ale i wiosennie ..... bardzo nastrojowo - a skąd tam u Ciebie mój Ryszard? Ten to się potrafi wkręcić na każdą imprezę!:) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko takie cudowne! Moc uśmiechów przesyłam! aga

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie! To już pisałam wiele razy, że masz wspaniałe pomysły. Ciekawa jestem czy u nas w PL można kupić taki mech, muszę poszperać ... Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  40. CUDEŃKO! Ale masz super pomysły! Przepiękne wiosenne fotki! Dla Ciebie też moc gorących uścisków! ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Mega fajne dekoracje serca są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie u Ciebie Kasiu jak zwykle. Podziwiam i często zaglądam. Zapraszam do siebie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mi się tu podoba i to serce jest cudowne a Dyzio do nie go pasuje - taki kontrast:)))

    OdpowiedzUsuń