Strony

poniedziałek, 28 maja 2012

Hurra !

No i mam z powrotem swój dom . Chociaż jeszcze niezupełnie , bo trzeba wszystko poprzenosić , poustawiać żeby było po dawnemu , no ale w każdym razie rozdział z "otwartym domem" zakończony .
Hurra !
Jeszcze ciekawostka , kiedyś pytałam was o drewniane skrzynki, (tu )
które wam się bardziej podobają w stylu vintage czy shabby chic .
Z komentarzy można było wywnioskować ze większą popularnością cieszyły się drewniane .
Jak się okazało badanie rynku za pomocą bloga jest nie do końca adekwatne , bo na AOH wygrały białe.


Jak obiecywałam , dziś w roli głównej turkus .





Bardzo lubię te białe polne kwiatki , 
zdaje się ze to barszcz zwyczajny ale nie mam pewności .






Miłego dnia ! 



66 komentarzy:

  1. Komoda przepiękna - miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie! i strasznie mi się podoba ten kwiat z nut:) cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, wspaniale zdjecia (jak zwykle zreszta). Uwazaj na barszcz zwyczajny, bo mozna sie nim podobno niezle poparzyc.
    Bardzo chcialabym wiedziec jak sie robi taka ozdobe z papieru na sciane, moze masz jakis tutorial zdjeciowy jak sie to robi? Albo chetnie bym taka u Ciebie zamowila, tylko nie wiem czy znioslaby przesylke...Jakby co daj znac.
    sciskam, milego tygodnia
    B. (basiaone@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu , może , może ... zrobię taki tutek . Buziaczki :)

      Usuń
  4. Super komoda, w ogóle pięnie u Ciebie :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna kompozycja , rozeta papierowa bardzo udana.Co do roślinki o białych kwiatach to kwiaty marchewnika.Pozdrawiam , chciałabym mieć trochę więcej czasu na tworzenie takich cudowności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiadasz ze marchewnik ?! Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. po twoich postach zawsze mnie świerzbią ręce...idę coś podłubać:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Komoda prezentuje się wspaniale !!!!!!!!!!!!!!!
    Dekoracje są urokilwe !!!!!!!!!!!!!!
    "Starzony" turku jest wdzięczny w mebelkach, dodaje im charkteru ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dear Catarzyna...your post is making me absolutely speechless!You are soooo talented and I love everything I see.Do you sell any of the things you're making?Do you have an on- line shop? I am sure a lot more people than me would like some of your Wonderful things as well:))))
    Tovehugs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for the compliment. Unfortunately I haven't got a shop. Usually I make things for order, or sometimes sells on eBay.
      Thanks again and best wishes ,
      Kasia

      Usuń
  9. Bardzo mnie zainteresowało to drzewko, które masz na komodzie. Co to za gatunek?? Wszystko u Ciebie jak zwykle piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jak zawsze stylowo... :) uroczo, gratuluję zakończenia domu otwartego!!! :) satysfakcja i zmęczenie pewnie idą w parze hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. Komoda w tych kolorach wyglada fantastycznie, grafika dopelnia calosc, milego dia zycze,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te turkusowe meble w Twoim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. komoda jak zwykle - piękna, ale mnie zachwyciła ta piekna rozeta z papieru nutowego:) mozna liczyć na tutek? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Komoda bardzo, bardzo romantyczna:)uwielbiam taki klimat!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Turkusik z bielą urokliwy, nie myślałam ,że w takim połączeniu wyjdzie tak fajnie ....całuski pa....)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kazda kompozycja ma w sobie "coś". Piekny odcień turkusu, taki pastelowo wakacyjny :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, jak dobrze po dniu pracy popatrzeć na coś pięknego, spokojnego, ukoić nerwy i wzrok, a tak można się zrelaksować patrząc na Twoje zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle u Ciebie - piękna kompozycja i każdy szczególik dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć Kasiu! Kolejna przepiękna aranżacja.. Śliczne butelki:) Pozdrawiam nadmorsko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam od razu mówiłam, że białe :))) No to oddychasz swobodnie, ale myślę, że tylko do następnego razu :)) Piękne zdjęcia, jak zwykle u Ciebie. Uściski, Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zachwycona aranżacją.. Powala! Pozdrawiam gorąco - Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna aranżacja i komoda:-))
    ciągle podziwiam!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja mam pytanie :)))) czy ja mogę u Ciebie zamieszkać ??:)) wszystkie Twoje aranżacje sa zjawiskowe !!!!!
    Klimat domu jest taki mój , z marzeń :)
    no CUDO !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna komoda. Tworzysz same cudne rzeczy. Cały aranż piękny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. No no no, ale cudeńko!!!! Piękna komoda ale moje oko przykuło coś mniejszego - klosik z siatki chodowlanej. Sama go robiłaś czy to gotowiec? Przepiękny!!!!!!
    Podobno już koniec ze słońcem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama , nie jest dokonały ale mój :)
      Nie żartuj ?! Koniec ze słońcem ?! :(

      Usuń
  26. Ach ..................... mogę tylko tęsknie powzdychać ;)
    CUUUUUUUUUUUDEŃKO.
    Miłego tygodnia Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ci niespodzianka, biale cieszyly sie wiekszym powodzeniem, pewnie na zywo piekniej sie prezentowaly:))))
    Twoje turkusy niesamowite!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Szafeczka świetna jest :) i ze znajomym napisem :) Przepiękne aranżacje i zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. CUDOWNE KOLORKI!!!!!!!TEZ LUBIE W WAZONIE TE BADYLKI;-))))( MAM NA MYSLI BARSZCZ);-)POZDRAWIAM CIEPLUTKO I MIŁEGO WIECZORKU ZYCZĘ.

    OdpowiedzUsuń
  30. boze boze jakiez to piekne!! uwielbiam turkus a komodka wykonana perfekcyjnie.przepiekny klimat.
    no i gratuluje powrotu do "domu".
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  31. Przez przypadek natknelam sie na twojego bloga i jestem zachwycona pracami ktore wykonujesz,sa zjawiskowe!!!!!!!!!!!!!!!!!cudne !!!!!!!!!! podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  32. Szafeczka piękna, nie lubuje się w turkusie ale ten mebelek skradł moje serce!!!
    czekam na więcej!!!! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Komoda jest przecudowna! I te kolorki - miód dla oczu :) A wisząca ozdoba z papieru jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne osobiście wolę biel ale ten mebelek jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  35. cos pieknego!!Jestem zauroczona!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja tam kocham kolory, wlasnie turkus, zielen, szary, petrol itd... - a wiec Twoja komodka jest jak najbardziej w moim guscie, po prostu piekna i orginalna, niekonwencjonalna, taka jakie powinno byc mieszkanie,nie pod obecna mode ale z szykiem i stylem,a ten wyrabia sobie czlowiek przez cale zycie :)Jak sie porozgladam po roznych blogach to az glowa mnie boli, bo tyle pieknych rzeczy i musialabym miec przynajmniej trzy domy i piec mieszkan, zeby wszystko to wyprobowac...ale zycia by mi na to nie starczylo ;)
    Kocham Twoje mebelki, maja styl, dusze, wlasny charakter i to COS, co czyni je obiektami porzadania chyba kazdej z nas, pozdrawiam cieplo z upalnego Wiednia...Bede w Weekend w Londynie, mam nadzieje ze pogoda dopisze, tym bardziej ze 60 rocznica objecia tronu przez krolowa, to chyba nawet niebo do czegos zobowiazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze jedno................w sumie nie lubie zbyt duzo mowic (wole sluchac), ale to ciekawe ze jak dam komentarz, to zauwazam ze przewaznie wlasnie moj jest najdluzszy... ;) Czyli jednak gadula ze mnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Savannah , za Twoje wspaniałe komentarze :)Uwielbiam je :)
      A Londyn zwiedzałaś stereotypowo-przewodnikowo po angielsku czyli pod parasolem , ot taki urok . Brrry !

      Usuń
  38. super szafka w turkusie, ale napisy na drzwiczkach, to już dla mnie za dużo, albo inaczej, gdyby szuflady były turkusowe, to napisy się bronią :)
    patrząc na rozetę, ciągle obiecuję sobie, że ją zrobię i jakoś zapominam ;)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę wyjść z podziwu nad cudami, które tu prezentujesz! A co do skrzyneczek, to mi się bardziej podobają shabby chic i właśnie popełniłam pierwsze dwa pudełka w tym stylu :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie !!! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac zarówno mebli jak i papierowych ozdób. Oglądając Twoje zdjęcia mam wrażenie jakbym przeglądała najlepszy magazyn wnętrzarski. Zostaję na dłużej:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudna ta komoda! A z barszczem uważaj- jest bardzo silna trucizną.
    Pozdrowienia
    M.

    OdpowiedzUsuń
  42. jak ja lubie te turkusy wszelkie.....:)

    OdpowiedzUsuń
  43. No:) nie było mnie trochę, ale zaległości już nadrobiłam:) jak zwykle wszystko przeeeeeeeeecuuuuuuuudneeeeeeeeeee:) A'propo kwiatów, jestem na świeżo po urlopie na cudownej Krecie, tam kwiatów jest całe mnóstwo:) Pelergonie, czy pieczołowicie traktowane Oleandry tam mają nieobotyczne rozmiary i rosną jak chwasty:)no ale i klimat zdecydownie inszy:)
    Jutro natomiast wybieram się do słynnego Czacza:) w prawdzie mam niedaleko, jakieś 1,5 godz. drogi ale jakoś mi było nie podrodze, może i ja nebęde jakieś różności i poprzerabiam se:)
    Miłej sobotki, Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam pytanko czy mozesz zdradzic jaka metoda robisz nadruki na swoich cudych meblach? jestes moja inspiracja,to co robisz jest piekne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam Twoje mebelki. Cudne jak zawsze...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystko u Ciebie jest takie cudne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Fantastyczne! Niesamowite i bardzo wyjątkowe! Gratuluję Ci talentu i wyobraźni, a także wytrwałości w tworzeniu tych wszystkich cudnych rzeczy, bo widać, że wkładasz w to całe serce! Niesamowite, jak zdolni i kreatywni potrafią być ludzie!!! Rewelacyjny blog z mnóstwem inspiracji! Będę tu często zaglądać! Obiecuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. AAAAAAAAAAAAA wszystko na tych zdjęciach jest cudowne!! No normalnie nie wiem co wybrać :) Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Love your style! The dresser is just beautiful!!! I'm happy to be your newest follower. Would love to have you stop for a visit! Judy @ www.vintagestreetdesigns.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Just discovered your blog and it is AMAZING! Everything is lovely and I want it all.

    Is there a way to see it in english?

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepięknie i tak klimatycznie - uwielbiam -gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Trafiłam przypadkiem, oczarowana komodą w Green Canoe i powiem tak ... jestem zachwycona Twoim blogiem i jeśli pozwolisz rozgoszczę się u Ciebie na stałe :)) Mam pytanie związane z tą komodą: wykonałaś ją sama? Chodzi mi o te "gazetowe" elementy ... czy masz gdzieś na blogu opis wykonania?

    OdpowiedzUsuń
  53. I loved this so much! I shared it as inspiration on my blog today! feel free to come see! I just loved what you did with the dresser and the paper wreath! http://littlebitsofeverythingqce.blogspot.com/2013/07/weekly-wrap-up-and-pinned-it-friday.html

    OdpowiedzUsuń
  54. z tymi nutkami mega pomysł ! pewnie spapuguję ;) ;p

    OdpowiedzUsuń