Strony

poniedziałek, 5 marca 2012

Magiczne ciepełko domowego zacisza


Jako dziecko często podróżowałam w świecie wyobraźni .
 I tak na przykład jak Alicji , zdarzało mi się przechodzić przez lustro gdzie trafiałam do niezwykłych magicznych krain .
 Przez takie lustro-okienko , może już nie przejdę  ale na pewno mogę zajrzeć i zobaczyć co się dzieje po tej drugiej stronie .
Bo chyba zgodzicie się ze mną że tego typu lustro do przeglądania się nie służy .
No więc do czego !? 
<><><><><>
Marzyłam o okienku-lusterku i mam !
A żeby było przytulniej i bardziej magicznie , posłuchajcie trzaskającego ognia w kominku.

Niedziela była zimna i deszczowa 
więc po obiadku pozostało tylko przysiąść na kanapie
żeby " zawiązać sadełko" . Nie ! żeby oddać się marzeniom ...

Poduszki z paseczkami i numerkami , moje ulubione motywy


Ciacho żeby marzenia były słodsze .

Blask świec żeby rzeczywistość za szybko nie rozproszyła magicznych chwil.


Życzę wam wszystkim
(od czasu do czasu)
umiejetności odrywania się i szybowania w marzeniach !

26 komentarzy:

  1. Kasi pięknie u Ciebie. Ramka na lustro wyszła ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo tu fajnie..tak klimatycznie. Lustro rewelacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmiało przechodź, tylko potem wróć koniecznie:)) Poduchy cudo, masz rację, ze motyw można pokochać:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybowanie w marzeniach to i moja specjalność;-)
    Ojej... uwielbiam takie lustra-okna, podobnie jak wielkie okna fabryczne. Jest jakaś magia w tych kratkach.
    Miło i przytulnie u Ciebie, a poduszki jeszcze bardziej zachęcają do wędrówek w marzenia...

    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustro jest boskie, lubie takie klimaty.
    Fajnie ze pokazalas kawalek miejsca w ktorym lubisz oddawac sie marzeniom, sprzyja temu:)
    Chyba kazdy marzy, a ja to juz na pewno:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygujące lustro, mając akie w domu faktycznie można puścić wodze wyobraźni:) Salon zachęca do odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie, klimatycznie, bajkowo. Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Love that mirror Kasia. Happy week...Sharon

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny klimat u Ciebie, chętnie napiłabym się herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. JAGODA ZCHATY MAGODY MA MNÓSTWO LUSTER ZE STARYCH OKIEN....TWOJE JEST CUDNE.....HMMM...MAM JESZCZE JEDNO OKIENKO........ROZMARZYŁAM SIE:))))...A WIESZ JAK BYŁAM DZIECIAKIEM LUBIŁAM ZWIESZAC SIE Z KANAPY....GŁOWĄ W DÓŁ...WTEDY SUFIT BYŁ PODŁOGA...POKÓJ ZARAZ ZMIENIAŁA SIE NIE DO POZNANIA...AZ MI SIE ZACHCIAŁO ZNÓW TO ZROBIC...HIHIHI\:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh boy! Jak u Ciebie ladnie - uwielbiam Twoje poduszki:) Lusto, no cudo po prostu. I jeszcze ten motylek przy swiecy... ahhhhh.... Z tego wszystkiego tez sobie napale dzisiaj wieczorem w kominku i bede sie delektowac; tylko ciacha sobie dzisiaj juz odmowie, hahaha.
    Pozdrawiam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piekny kącik do odpoczywania! Już wiem skąd masz tyle zapału do pracy. Jak sie tam naodpoczywasz, to potem robisz te wszystkie śliczności:))
    Miłego wieczoru!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, ale u Ciebie pięknie:) I tak przytulnie, że żadne deszcze nie straszne:) Poduszki - The Best, a lustro magiczne:)
    Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ mi się podoba! Już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie takie okno - lustro, zazdroszczę :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Okno lustrzane rewelacyjne. Bardzo przytulny klimat stworzyłaś aż się rozmarzyłam............

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo kochana,jak w niebie;)niebiański klimat;)
    Lustro fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Adore the first image and the pillows are fabulous!! Happily following ~

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the numbered pillows... and that mirror! Stunning!

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejna piękna rzecz która cieszy oko,pięknie Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lustro okno nie do przeglądania ale wyglądania poza znany świat. Ładnie się prezentuje i bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Owe lusterko zdecydowanie ku ozdobie służy-piękne:) Też uwielbiam trzask ognia w kominku:) trzaskało u mnie często w te wielkie mrozy oj trzaskało:)
    Sadełko hmmmm..........marzę żeby się jak najszybciej rozwiązało to moje:)
    jak zacznie się robić trochę cieplej wznowię biegi:) nie lubię ćwiczyć:(
    a marzenia:) te nic nie kosztują:) a ile potrafią dać radości:) EDYTA

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu to lustro to świetny pomysł ale mnie całkiem powaliły te poduszki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak takie lustro to magiczny element.Zreszta jak wszystkie wnetrza które pokazujesz.o mojej miłości do nich juz wiesz.pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale prezentują się wnętrza twojego jakże "belle maison";-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. alez u Ciebie przytulnie w tym domowym gniazdku;-)))lustro-marzenie!!!!POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w Twoim lusterku <3 Cudowne wnętrza, aż się ciepło na serduchu robi :)

    OdpowiedzUsuń